A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Виноградівської міської ради

ВИЩА КАТЕГОРІЯ, ЗВАННЯ "СТАРШИЙ УЧИТЕЛЬ" ТА "СТАРШИЙ ВИХОВАТЕЛЬ", УЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ ТА ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ, 2023

Дата: 18.02.2023 19:43
Кількість переглядів: 1990

ПРОЄКТНА ГРУПОВА РОБОТА ВИКОНАНА!      

Сучасний світ потребує стрімких змін і освітня галузь не є вийнятком.

      Педагог ХХІ століття - це наставник, який вміє організувати процес пізнання здобувачів освіти. У своїй діяльності він використовує різні форми та методи роботи, володіє новими знаннями, навичками, компетентностями та запроваджує інноваційні технології. 
     16 лютого 2023 року у залі відділу освіти, молоді та спорту відбувся захід на тему "STEM навчання, як освітній пазл", участь у якому взяли педагогічні працівники закладів та установ освіти, що підлягають атестації атестаційною комісією ІІ рівня. Даний захід був організований у формі ХАКАТОНУ(без цифрових пристроїв та комп'ютерної техніки).

       
        Вчителі, вихователі, музичні керівники, практичні психологи, соціальні педагоги та інші категорії педпрацівників показали свою креативність, вміння працювати у команді, розв'язувати проблеми, ефективно комунікувати, ставити цілі та досягати їх. 

    Ініціатором та організатором заходу є Тетяна Миколаївна Маркулинець, директор Широківської ЗОШ 1-3 ступенів. 

      

Захід відбувся за такою програмою:

 Хакатон на тему: STEMнавчання,  як освітній пазл″

Девіз:

 Єднаймося заради перемоги!

Хакатон – інноваційна форма організації освітнього процесу, що сприяє пошуку нових методів роботи, активізує ефективну комунікацію між учасниками, дозволяє розширювати коло партнерських зав’язків у реалізації заданих проєктів.

Етапи хакатону

1. Реєстрація учасників(попередньо учасники проходили тестування в Google формі);

2. Презентація проблеми, яку мають вирішити учасники (організатори ознайомлюють із завданнями, умовами його виконання і тайминг, атакож представлення менторів);

 Учасники були поділені на 8 груп.

          

   

3. Освітній блок (лекція на тему хакатону, щоб надихнути на свіжі ідеї);

4. Консультації менторів (команди окремо спілкуються з кожним ментором, обговорюють свої ідеї та просять поради);

5. Робота в команді (учасники працюють безпосередньо над проектами. Це основа і найтриваліша частина хакатону);

6. Захист проектів (команди презентують свої ідеї суддям, ті приймають рішення і нагороджують переможців);

1. Вступне слово тренера (5хв.)

Метою сьогоднішнього засідання є поглиблення знань про інноваційні технології навчання, а саме, STEM-освіту, як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів, обмін досвідом з їх використання, обгрунтування доцільность впровадження інновацій в навчально-виховний процес, аналіз готовності вчителя до інноваційної діяльності.

      За символ нашого хакатону ми обрали коло. Коло - символ рівності, шляхетності. Бере початок з легенд про короля Артура: саме у колі збиралися герої цих легенд-як рівні. І це було свого роду втілення моральних ідеалів рицарства. Отже, ми вас запрошуємо на рівних взяти участь у розмові відверто висловлювати свої думки, відстоювати свої погляди.

 1.1. Вправа ″Дерево вражень″ (10 хв.)

Мета: провести аналіз вражень від першої зустрічі учасників хакатону.

Завдання: вибрати аркуш липкого паперу відповідного кольору який відповідає враженням, і приклеїти на плакат ″Дерево вражень″ .

    

  • Я не буду працювати в команді
  • Я б спробував, але буде важко працювати з різними фахівцями
  • Я хочу спробувати працювати в команді
  • Це так просто працювати в команді

    Стрімкі зміни  - одна з основних характеристик сучасного суспільства. Інтенсивне впровадження прогресивних технологій в усі сфери життя зумовило безупинне вдосконалювання людської діяльності. Різко зменшується час на втілення нових ідей, знань, технологій у життя. Зростає потреба в нових формах освіти, навчання, набутті навичок.

STEM-освіта заснована на міжтрандисциплінарних підходах: побудови навчальних програм різного рівня та окремих дидактичних елементів дослідження явищ і процесів навколишнього світу вирішення проблемно орієнтованих завдань.               

Лепбук ( дослівно з англійської –  «наколінна книга») - це інтерактивна тематична папка різного розміру і форми для дітей, з вкладеними у неї оформленими в оригінальний спосіб міні-книжечками, малюнками, схемами, іграми.

Створюючи лепбук діти вчаться розглядати поняття, яке вивчається, у системі, що сприяє формуванню цілісної картини світу.

 Лепбук - це одночасно і гра, і навчання, і дослідження, і творчість, повторення, закріплення і систематизація знань. І, головне, це  просто цікава форма спільної діяльності дитини та дорослого.

Презентація роботи 7 групи  «Що таке STEM-освіта»

         

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Інтелект-карти - це прекрасний інструмент для вирішення складних завдань і генерації ідей. Їх використовують для будь-якого складного проекту, в якому потрібно обробити і запам'ятати великий обсяг інформації. Крім цього, нерідко цей метод використовують для постановки цілей або планування.

Інтелект-карти, як правило, використовують офіс-працівники, власники бізнесу і працівники креативних сфер. Однак цей метод чудово підходить для роботи з дітьми. Головне - правильно пояснити їм, як працювати з картами.

Презентація роботи 1 групи «Елементи  STEM-освіти»

      
 

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Едьютейнмент походить від злиття двох англійських іменників: education — освіта й entertainment — розвага. До речі, це слово з’явилося ще в 1948 році в студії Уолта Діснея для позначення формату захопливого документального серіалу. Але сьогодні едьютейнмент — це освіта в розважальному форматі, навчайся розважаючись, розважайся у процесі навчання. Одним із елементів едьютейнмента є метод кроссенса.

Кросен  — це асоціативна головоломка нового покоління.

Презентація роботи 6 групи «НУШ І STEM - освіта»

       

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Сторітеллінг (у перекладі з англійської story означає історія, а telling – розповідати; отже, сторітеллінг – це розповідь історій) – це мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача. Ця методика була розроблена та успішно випробувана на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International.

У процесі створення сторітеллінга Девід Армстронг врахував відомий психологічний фактор: історії значно легше сприймаються, вони більш захоплюючі та цікаві, ніж правила або директиви. Після того, як людина вислухала вас, вона починає вам довіряти. Вам же стає значно простіше переконати її у чомусь та мотивувати.

Презентація роботи 4 групи  «Переваги  STEM-освіти»

     

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Сторітеллінг може бути застосований у будь якому місці та у будь який час. Історії дозволяють розповісти про те, як приймаються рішення та будуються стосунки. Через обмін історіями, вибудовуючи емоційні зв’язки, учні та вчителі створюють правильні й більш якісні взаємостосунки.

що         За допомогою сторітеллінгу можна отримати три важливі результати:

 пожвавлення атмосфери у класі,

 зняття напруженості,

 створення невимушеної обстановки;

Презентація роботи 2 групи  «Недоліки  STEM-освіти»

     

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Рефлексія «Запитання від членів комісії»

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%202.jpeg   Що для Вас «командна робота»?

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%203.png Під час підготовки проекту чи виникали у вашій команді конфліктні ситуації

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%204.png Чому комунікація важлива для команди? Як будувалася комунікація у вашій команді?

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%205.png  На вашу думку що може завадити команді досягнути успіху

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%206.png  Як колеги у вашій команді адаптувались до активної роботи

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%207.jpeg Чого ви досягли в результаті командної роботи над проектом

    

 

Діти і дорослі можуть використовувати інтелект-карти в будь-якій області. Навчившись користуватися ними в юному віці, їм буде простіше вирішувати складні завдання в університеті і на роботі.

За допомогою карт можна:

•   систематизувати інформацію (підготувати виступ, презентацію, доповідь),

•   навчатися і запам'ятовувати (вивчити урок, підготуватися до іспиту),

•   проводити мозковий штурм (придумати ідею, розписати сценарій),

•   приймати рішення (вибрати школу, гурток, визначитися з іспитами для здачі ЗНО),

•   планувати (навчання, підготовку до заходу, особисті проекти, бюджет, час).

Презентація роботи 8 групи «Напрями розвитку STEM-освіти»

      

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Для дітей лепбук , перш за все – іграшка, яку вони створили самостійно, і з якою можна гратися довгий час,адже в ній дуже багато інтерактивних речей: різноманітних схованих цікавих елементів, які розкриваються при взаємодії.

Презентація роботи 5 групи «Застосування  STEM-технологій»

       

 

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Створювати кроссенси – одне задоволення. Учні швидко запам’ятовують матеріал, розвивають логічне і творче мислення. Як будь-яке творче завдання, кроссенси підвищують ініціативність, креативність і розвивають уяву, комунікативні вміння, навички роботи з інформацією. Також головоломка має і величезний виховний потенціал.

Презентація роботи 3 групи «  STEM, STEAM, STREAM-від теорії до практики»

       


 

 

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

 

Отже, одне з основних завдань нової української  школи – створити умови для різнобічного розвитку підростаючого покоління, забезпечити активізацію і розвиток інтелекту, інтуїції, легкої продуктивності, творчого мислення, рефлексії, аналітико-синтетичних умінь та навичок з урахуванням можливостей кожної дитини.

          Завершити наш хакатон хочу притчею про Майстра, епіграфом до якої є такі слова: « Кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер…»

Притча.

   Якось увечері зібралися разом музичні інструменти: скрипка, саксофон, труба, сопілка й контрабас. І виникла між ними суперечка – хто краще за всіх грає. Кожний інструмент почав виводити свою мелодію, показувати свою майстерність. Але виходила не музика, а жахливі звуки. Що  більше старався кожен з них, то не зрозумілішою й потворнішою виходила мелодія. Але з’явилася людина й одним помахом руки зупинила ці звуки, сказавши: « Друзі, мелодія – це одне ціле. Нехай кожний прислухається до іншого, і ви побачите, що вийде». Людина знову змахнула рукою, і спочатку несміливо, а потім усе краще залунала мелодія, у якій було чути смуток скрипки, ліричність саксофона, оптимізм труби, ніжність сопілки й величність контрабаса.

   Інструменти грали, стежачи за помахами рук людини. А мелодія все звучала і звучала, поєднуючи виконавців і слухачів у єдине ціле.

   Як важливо, щоб оркестром хтось диригував. Досягнення гармонії можливе лише тоді, коли всі об’єднані однією метою й спрямовані єдиною волею в єдиному пориві…

            Такими Майстрами, шановні колеги, є Ви, а інструментами – Ваші учні. Ми з Вами , хочемо того чи ні, є вчителями нового століття і всі будемо працювати, щоб навчання стало радістю й задоволенням для кожної дитини, щоб шкільне життя, в якому беруть участь учні  і вчителі, досягло гармонії. Хороші вчителі створюють хороших учнів, і в майбутньому, я вірю, учні нашої громади стануть справжніми людьми.

       Під час проведення заходу у залі панувала атмосфера добра, цікавості, позитиву, простоти, захоплення та нових вражень. Учасники з радістю обмінювалися досвідом та показували свої знання. Кожен присутній у залі отримав неймовірні емоції, позитивні враження, стимул на вивчення нових знань та досягнення поставлених цілей у майбутньому.

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора