A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Виноградівської міської ради

ВИЩА КАТЕГОРІЯ, ЗВАННЯ "СТАРШИЙ УЧИТЕЛЬ" ТА "СТАРШИЙ ВИХОВАТЕЛЬ", УЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ ТА ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ, 2023

Дата: 18.02.2023 19:43
Кількість переглядів: 2161

ПРОЄКТНА ГРУПОВА РОБОТА ВИКОНАНА!      

Сучасний світ потребує стрімких змін і освітня галузь не є вийнятком.

      Педагог ХХІ століття - це наставник, який вміє організувати процес пізнання здобувачів освіти. У своїй діяльності він використовує різні форми та методи роботи, володіє новими знаннями, навичками, компетентностями та запроваджує інноваційні технології. 
     16 лютого 2023 року у залі відділу освіти, молоді та спорту відбувся захід на тему "STEM навчання, як освітній пазл", участь у якому взяли педагогічні працівники закладів та установ освіти, що підлягають атестації атестаційною комісією ІІ рівня. Даний захід був організований у формі ХАКАТОНУ(без цифрових пристроїв та комп'ютерної техніки).

  Фото без опису  Фото без опису   Фото без опису
        Вчителі, вихователі, музичні керівники, практичні психологи, соціальні педагоги та інші категорії педпрацівників показали свою креативність, вміння працювати у команді, розв'язувати проблеми, ефективно комунікувати, ставити цілі та досягати їх. 

    Ініціатором та організатором заходу є Тетяна Миколаївна Маркулинець, директор Широківської ЗОШ 1-3 ступенів. 

Фото без опису   Фото без опису   Фото без опису

Захід відбувся за такою програмою:

 Хакатон на тему: STEMнавчання,  як освітній пазл″

Девіз:

 Єднаймося заради перемоги!

Хакатон – інноваційна форма організації освітнього процесу, що сприяє пошуку нових методів роботи, активізує ефективну комунікацію між учасниками, дозволяє розширювати коло партнерських зав’язків у реалізації заданих проєктів.

Етапи хакатону

1. Реєстрація учасників(попередньо учасники проходили тестування в Google формі);

2. Презентація проблеми, яку мають вирішити учасники (організатори ознайомлюють із завданнями, умовами його виконання і тайминг, атакож представлення менторів);

 Учасники були поділені на 8 груп.

  Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису   Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису Фото без опису  Фото без опису

3. Освітній блок (лекція на тему хакатону, щоб надихнути на свіжі ідеї);

4. Консультації менторів (команди окремо спілкуються з кожним ментором, обговорюють свої ідеї та просять поради);

5. Робота в команді (учасники працюють безпосередньо над проектами. Це основа і найтриваліша частина хакатону);

6. Захист проектів (команди презентують свої ідеї суддям, ті приймають рішення і нагороджують переможців);

1. Вступне слово тренера (5хв.)

Метою сьогоднішнього засідання є поглиблення знань про інноваційні технології навчання, а саме, STEM-освіту, як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів, обмін досвідом з їх використання, обгрунтування доцільность впровадження інновацій в навчально-виховний процес, аналіз готовності вчителя до інноваційної діяльності.

      За символ нашого хакатону ми обрали коло. Коло - символ рівності, шляхетності. Бере початок з легенд про короля Артура: саме у колі збиралися герої цих легенд-як рівні. І це було свого роду втілення моральних ідеалів рицарства. Отже, ми вас запрошуємо на рівних взяти участь у розмові відверто висловлювати свої думки, відстоювати свої погляди.

 1.1. Вправа ″Дерево вражень″ (10 хв.)

Мета: провести аналіз вражень від першої зустрічі учасників хакатону.

Завдання: вибрати аркуш липкого паперу відповідного кольору який відповідає враженням, і приклеїти на плакат ″Дерево вражень″ .

Фото без опису Фото без опису Фото без опису  

  • Я не буду працювати в команді
  • Я б спробував, але буде важко працювати з різними фахівцями
  • Я хочу спробувати працювати в команді
  • Це так просто працювати в команді

    Стрімкі зміни  - одна з основних характеристик сучасного суспільства. Інтенсивне впровадження прогресивних технологій в усі сфери життя зумовило безупинне вдосконалювання людської діяльності. Різко зменшується час на втілення нових ідей, знань, технологій у життя. Зростає потреба в нових формах освіти, навчання, набутті навичок.

STEM-освіта заснована на міжтрандисциплінарних підходах: побудови навчальних програм різного рівня та окремих дидактичних елементів дослідження явищ і процесів навколишнього світу вирішення проблемно орієнтованих завдань.               

Лепбук ( дослівно з англійської –  «наколінна книга») - це інтерактивна тематична папка різного розміру і форми для дітей, з вкладеними у неї оформленими в оригінальний спосіб міні-книжечками, малюнками, схемами, іграми.

Створюючи лепбук діти вчаться розглядати поняття, яке вивчається, у системі, що сприяє формуванню цілісної картини світу.

 Лепбук - це одночасно і гра, і навчання, і дослідження, і творчість, повторення, закріплення і систематизація знань. І, головне, це  просто цікава форма спільної діяльності дитини та дорослого.

Презентація роботи 7 групи  «Що таке STEM-освіта»

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису   Фото без опису  

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Інтелект-карти - це прекрасний інструмент для вирішення складних завдань і генерації ідей. Їх використовують для будь-якого складного проекту, в якому потрібно обробити і запам'ятати великий обсяг інформації. Крім цього, нерідко цей метод використовують для постановки цілей або планування.

Інтелект-карти, як правило, використовують офіс-працівники, власники бізнесу і працівники креативних сфер. Однак цей метод чудово підходить для роботи з дітьми. Головне - правильно пояснити їм, як працювати з картами.

Презентація роботи 1 групи «Елементи  STEM-освіти»

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису
 

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Едьютейнмент походить від злиття двох англійських іменників: education — освіта й entertainment — розвага. До речі, це слово з’явилося ще в 1948 році в студії Уолта Діснея для позначення формату захопливого документального серіалу. Але сьогодні едьютейнмент — це освіта в розважальному форматі, навчайся розважаючись, розважайся у процесі навчання. Одним із елементів едьютейнмента є метод кроссенса.

Кросен  — це асоціативна головоломка нового покоління.

Презентація роботи 6 групи «НУШ І STEM - освіта»

Фото без опису   Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Сторітеллінг (у перекладі з англійської story означає історія, а telling – розповідати; отже, сторітеллінг – це розповідь історій) – це мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача. Ця методика була розроблена та успішно випробувана на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International.

У процесі створення сторітеллінга Девід Армстронг врахував відомий психологічний фактор: історії значно легше сприймаються, вони більш захоплюючі та цікаві, ніж правила або директиви. Після того, як людина вислухала вас, вона починає вам довіряти. Вам же стає значно простіше переконати її у чомусь та мотивувати.

Презентація роботи 4 групи  «Переваги  STEM-освіти»

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису Фото без опису

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Сторітеллінг може бути застосований у будь якому місці та у будь який час. Історії дозволяють розповісти про те, як приймаються рішення та будуються стосунки. Через обмін історіями, вибудовуючи емоційні зв’язки, учні та вчителі створюють правильні й більш якісні взаємостосунки.

що         За допомогою сторітеллінгу можна отримати три важливі результати:

 пожвавлення атмосфери у класі,

 зняття напруженості,

 створення невимушеної обстановки;

Презентація роботи 2 групи  «Недоліки  STEM-освіти»

Фото без опису  Фото без опису Фото без опису  Фото без опису

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Рефлексія «Запитання від членів комісії»

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%202.jpeg   Що для Вас «командна робота»?

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%203.png Під час підготовки проекту чи виникали у вашій команді конфліктні ситуації

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%204.png Чому комунікація важлива для команди? Як будувалася комунікація у вашій команді?

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%205.png  На вашу думку що може завадити команді досягнути успіху

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%206.png  Як колеги у вашій команді адаптувались до активної роботи

https://naurok.com.ua/uploads/files/1147314/284961/312806_html/images/284961%207.jpeg Чого ви досягли в результаті командної роботи над проектом

Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису

 

Діти і дорослі можуть використовувати інтелект-карти в будь-якій області. Навчившись користуватися ними в юному віці, їм буде простіше вирішувати складні завдання в університеті і на роботі.

За допомогою карт можна:

•   систематизувати інформацію (підготувати виступ, презентацію, доповідь),

•   навчатися і запам'ятовувати (вивчити урок, підготуватися до іспиту),

•   проводити мозковий штурм (придумати ідею, розписати сценарій),

•   приймати рішення (вибрати школу, гурток, визначитися з іспитами для здачі ЗНО),

•   планувати (навчання, підготовку до заходу, особисті проекти, бюджет, час).

Презентація роботи 8 групи «Напрями розвитку STEM-освіти»

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Для дітей лепбук , перш за все – іграшка, яку вони створили самостійно, і з якою можна гратися довгий час,адже в ній дуже багато інтерактивних речей: різноманітних схованих цікавих елементів, які розкриваються при взаємодії.

Презентація роботи 5 групи «Застосування  STEM-технологій»

  Фото без опису Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису

 

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

Створювати кроссенси – одне задоволення. Учні швидко запам’ятовують матеріал, розвивають логічне і творче мислення. Як будь-яке творче завдання, кроссенси підвищують ініціативність, креативність і розвивають уяву, комунікативні вміння, навички роботи з інформацією. Також головоломка має і величезний виховний потенціал.

Презентація роботи 3 групи «  STEM, STEAM, STREAM-від теорії до практики»

Фото без опису    Фото без опису   


 

 

1.1. Вправа «Знайомство» (15 хв.)

Мета. Самопізнання  учасників, створення доброзичливої атмосфери в групі.

 

 

Отже, одне з основних завдань нової української  школи – створити умови для різнобічного розвитку підростаючого покоління, забезпечити активізацію і розвиток інтелекту, інтуїції, легкої продуктивності, творчого мислення, рефлексії, аналітико-синтетичних умінь та навичок з урахуванням можливостей кожної дитини.

          Завершити наш хакатон хочу притчею про Майстра, епіграфом до якої є такі слова: « Кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер…»

Притча.

   Якось увечері зібралися разом музичні інструменти: скрипка, саксофон, труба, сопілка й контрабас. І виникла між ними суперечка – хто краще за всіх грає. Кожний інструмент почав виводити свою мелодію, показувати свою майстерність. Але виходила не музика, а жахливі звуки. Що  більше старався кожен з них, то не зрозумілішою й потворнішою виходила мелодія. Але з’явилася людина й одним помахом руки зупинила ці звуки, сказавши: « Друзі, мелодія – це одне ціле. Нехай кожний прислухається до іншого, і ви побачите, що вийде». Людина знову змахнула рукою, і спочатку несміливо, а потім усе краще залунала мелодія, у якій було чути смуток скрипки, ліричність саксофона, оптимізм труби, ніжність сопілки й величність контрабаса.

   Інструменти грали, стежачи за помахами рук людини. А мелодія все звучала і звучала, поєднуючи виконавців і слухачів у єдине ціле.

   Як важливо, щоб оркестром хтось диригував. Досягнення гармонії можливе лише тоді, коли всі об’єднані однією метою й спрямовані єдиною волею в єдиному пориві…

            Такими Майстрами, шановні колеги, є Ви, а інструментами – Ваші учні. Ми з Вами , хочемо того чи ні, є вчителями нового століття і всі будемо працювати, щоб навчання стало радістю й задоволенням для кожної дитини, щоб шкільне життя, в якому беруть участь учні  і вчителі, досягло гармонії. Хороші вчителі створюють хороших учнів, і в майбутньому, я вірю, учні нашої громади стануть справжніми людьми.

       Під час проведення заходу у залі панувала атмосфера добра, цікавості, позитиву, простоти, захоплення та нових вражень. Учасники з радістю обмінювалися досвідом та показували свої знання. Кожен присутній у залі отримав неймовірні емоції, позитивні враження, стимул на вивчення нових знань та досягнення поставлених цілей у майбутньому.

Фото без опису  Фото без опису    Фото без опису

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора